Afis Bright Young Things
Foto: CampusNews

Platforma de stagiatura pentru studentii interesati de comunicare

de A.M.V. CampusNews

Marţi, 16 aprilie 2013, 14:31    STUDII | STUDII & STRATEGII

Print YM E-mail Mai mare| Mai mic Comentarii

GolinHarris lansează noua platformă de stagiatură Bright Young Things, prin care studenţii la comunicare vor putea face parte din echipa agentiei. Platforma reprezintă continuarea Burselor GolinHarris, lansate în 2011 pentru a celebra afilierea la rețeaua GolinHarris.  

Bright Young Things caută şi susţine creativitatea. Agenţia invită tinerii să fie parte din povestea GolinHarris şi le oferă experienţa necesară pentru a-şi începe drumul pe tărâmul PR-ului. 

Platforma va debuta cu un Brainstorming Bright pe 23 aprilie, la ora 17.00, la sediul GolinHarris, la care sunt așteptați toți cei interesați. Participanţii, împreună cu Hortensia Năstase, Managing Partner GolinHarris, vor căuta să rezolve un brief inspirat din realitate. La finalul brainstorming-ului, un student va câştiga instant o Bursă Bright. 

“Cred foarte tare în noua generaţie şi în viziunea lor nealterată asupra industriei. Ei vin cu o minte fresh şi, chiar dacă nu au experienţă în domeniu, au acele idei crazy, virgine, sunt conectaţi la ultimele trenduri și au o pasiune imposibil de stăvilit. Si cine-ar vrea să o stăvilească? GolinHarris îi ajută să câștige experienţă. Și primul salariu în PR. O situaţie win – win”, spune Hortensia Năstase, Managing Partner GolinHarris Bucureşti.  

Timp de şase luni, pe platforma de Facebook http://www.facebook.com/GolinHarrisBucharest vor fi postate brief-uri şi studenţii vor fi provocaţi să vină cu o idee bright. Cei care se vor bucura de bursele Bright vor fi aleşi de către echipa Bright Collective a agenţiei si de un reprezentant de seamă al blogosferei.  

„Acum câţiva ani nici nu visam să lucrez pentru clienţi ca Mercedes, KFC sau Orange... Norocul meu a fost că am câştigat una dintre Bursele GolinHarris. De atunci am rămas în povestea agenţiei, care, treptat, a devenit povestea mea. Abia ieşită de pe băncile facultăţii, am creat la GolinHarris , în doar câteva luni, pe brief-uri venite de la dream brands, la care visam încă din liceu. Șansa de a primi o bursă Bright Young de la GolinHarris este foarte mare, vă urez succes”, adaugă Simina Zidaru, Creative Associate GolinHarris București.  

GolinHarris Bucureşti este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total 40 de birouri în America, EMEA si APAC. 

În 2012, GolinHarris București a anunțat o schimbare majoră a modelului său de business, prin crearea unei structuri noi de agenţie, bazată pe modele şi instrumente proprii, inovatoare, care răspund mult mai eficient nevoilor tot mai specifice ale clienţilor. g4 se bazează pe aptitudini şi performanţă și este construit în jurul a 4 comunităţi de specialişti: strategi, creatori, conectori și catalisti. 

GolinHarris Bucureşti este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, BPN, Senior HyperActive, Mobile Works şi Medic One si este multiplu premiată şi finalistă la festivaluri locale şi internaţionale precum PR Award Romania, European Excellence Awards, Sabre Awards si IPRA Awards.
Citeste mai multe despre     |   | 

  
879 vizualizari

VIDEO
Niciun videoclip
FOTO
Nicio imagine

TOP5

Ultimele
stiri
    Nu există niciun articol deocamdată în această categorie
A apărut o problemă pe server